Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2009 14:45 - Какво иска да ти каже мъжът според зодията си за 2008 г.
Автор: beibals Категория: Новини   
Прочетен: 1102 Коментари: 0 Гласове:
2



Овен
Искаш огън да ти дам
спряла днес до мойто рамо
посегни, вземи сама –
от сърцето ми голямо.

Телец
Тежка сватба ще ти вдигна
и свирачи триста ще докарам.
Слънцето ще ни венчае
и звезда за пръстен ще ти сложи.
С дарове ще те покрия,
да не жалиш стара майка
и баща ти гневно да не пита,
кой от къщата му вдига
най-голямото имане,
кой те лъже и с какво те мами.
На хорото с мен се хващай
и ръката ми недей да пускаш!

Близнаци
Хвърлил съм ти око
стоиш на бара пак,
хвърлил съм ти око,
а нямам и петак
не питай за какво
потропвам нервно с крак.

Лъв
Очи затварям
търся теб.
Ти си звезда в моя живот
моят глас шепти:
чуй ме аз
чуй ме аз те моля остани!

Рак
Ще щипна тук и там.
От тук насам натам.
Къде ли да те почна
аз просто не знам
а ти си сочна
аз съм леко де леко пиян
гледам тука де тука де тук
и гледам тука де тука де там
щип щибидитип
хей момиче запази ми тоя
сладък страстен миг
ще щипна тук и тук
навсякъде някъде ето тук...

 


Дева

Накъде, при кой? Направи завой, нека да поспрем ако имаш време.
Мястото е точно тук, под запелия капчук
да си тръгнем отсега под щастливата дъга.
Тук е зона земетръсна, утре може да е късно,
отдели единствен ден, отдели и за мен.

Везни
Бяла мида със слънчев емайл
се търкулна от моя джоб
и ми напомни, как май през май
в тебе аз се влюбих, и то май до гроб.
Бризът рошеше мойте коси
морски пръски плетяха дъга
и си помислих, която и да си
май ти си моят живот отсега.
Мой живот, който дълго, тъй дълго мечтах
мое златно момиче, красив мой град.

Скорпион
Хей, запази последния танц
за мене, за мене, за мене.
Хей, запази последния танц
сред космическа тишина, сред космическа тишина.

Стрелец
Благодаря ти много мила,
прегърнат ли ме нежните ти думи,
забравям, че сме без кола и вила
и чаканите от баща ти суми.

Козирог
Ще ти предложа закъсняла среща
и тя ще бъде първата за нас.
Очите, те са две венчални свещи,
които чакат, които чакат сватбения час, сватбения час.
Подай, подай ръка –
света ще стане хубав,
когато чувам твоя светъл зов
последен може в теб,
последен да се влюбя,
но ще ти върна първата любов.

Водолей
Навярно винаги ще те обичам
и ще откривам в теб безброй неща
бъди каквато си, това е всичко
това е тайната на любовта
Бъди загадъчна и пряма
Непредвидима като дъжд
Непостоянна като вятъра подухнал изведнъж
Навярно винаги ще те обичам
и ще откривам в теб безброй неща
Бъди една жена, едно момиче
с едно сърце, с безброй лица
Бъди красивата Елена, която Омир вдъхнови
Бъди Мария Магдалена, но бъди..

Риби
Луд съм изумявам щом те видя
от любов изгарям
от любов изгарям,
от любов изгарям цял ден се опивам
жаден все оставам
жаден все оставам...



Тагове:   Какво,   Мъжът,   каже,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: beibals
Категория: Новини
Прочетен: 125328
Постинги: 47
Коментари: 87
Гласове: 251
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930