Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2009 11:08 - Какво не трябва да правите пред него?
Автор: beibals Категория: Тя и той   
Прочетен: 5752 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дребните жестове у жената могат да отблъснат и най-влюбения и приятел. Да накарат стомаха му да се преобърне наопаки.
Разхубавявайте се тайно
Мъжете много добре знаят, че половинките им се подлагат на какви ли не мъчения в името на красотата.
Въпреки това им се иска да вярват, че хубостта на гаджетата име е естествена.
image Затова не се появявайте пред любимия с маска на лицето, боя на главата или депилатоар на краката. Козметичните процедури, които са почти ежедневни за жените, са неприятни за всички мъже. По-добре е кавалерите ви да не знаят как поддържате външния си вид и колко пъти ходите на козметик. Не им разрешавайте да надничат в салоните за хубост.

Не му разказвайте за стари гаджета
Не изпадайте в откровения за предишния си приятел. Кавалерът ви не бива да знае нищо за вашите стари връзки. И най-коректният ухажор може да използва собствените ви споделени истории срещу вас. Не е нужно да му разказвате също колко е очарователен новият колега в службата или съседа от първия етаж.
Симпатията ви към друг мъж ще го подразни. Не бързайте да давете оценка за неговите приятели, ако се познавате отскоро.

Не се обличайте пред него
Мъжете обичат да гледат как се разсъблича жена, но не и как се облича.
Затова стриптийз баровете не включват в програмата си обличане на голи танцьорки. Всичко свързано с тоалета на жената, е скучно за кавалера и. Затова и малко мъже обичат да ходят по магазините с приятелките си.

Внимавайте с лошите навици
Ако сте в компания на кавалер, забравете лошите си навици.
Гризането на нокти, чопленето на пъпки по лицето или усукването на косата дразнят мъжа срещу вас. Ако на вечеря в ресторант или на гости заседне храна между зъбите ви, не бързайте да я чистите с нокът или клечка за зъби на масата. По-добре е да се справите с този проблем в тоалетната или на място където никой няма да ви види.
Има мъже, които не обичат дамата да им пуши по време на хранене. Добре е да се съобразите с това изискване на партньора ви.

Говорете делово с приятелки по телефона
Досадно е да водите дълги разговори с приятелки по телефона, докато той ви чака. Женските клюки са отегчителни за всеки мъж. Дори и няколко минути бърборене с колежка по жицата на него ще му се сторят цяла вечност.
Контролирайте гласа си, докато говорите, не изпадайте в истерия или възторг от чутото в слушалката. Това също дразни мъжкото ухо.

Пияната жена е отблъскваща
Ако алкохолът не ви понася, ако лесно се напивате, внимавайте когато сте с гадже.
Мъжете не понасят пияни жени. Не си разрешавайте повече от 50г концентрат, ако сте с мъж, на когото държите.

Не плачете и не се глезете
Жените са ревли и емоционални. Леят сълзи за дреболии. Плачат за поредната драма в сапунен сериал или за счупена ваза у дома. Повечето мъже не си падат по глезени госпожици. Сълзите не предизвикват у тях съчувствие, когато поводът е неоснователен. Не го карайте да ви съжалява, че сте си забравили мобилния телефон в таксито или че сте си цепнали новата пола


Тагове:   Него,   Какво,   мъжете,


Гласувай:
6



1. rat - Ужасно лесно е да свалиш някой, ако ...
25.11.2009 11:41
Ужасно лесно е да свалиш някой, ако играеш игра или спазваш правила. Стига разбира се да изглеждаш достатъчно добре, но дори и това не е задължително. Най-важното е да се държиш естствено, трябва да ти кажа, че съм виждал жена така да вади храна от зъбите си с език, че изтръпнах доста приятно, а гледката на жена обуваща тесните си дънки...............особено погледнато в гръб, не е за изпускане, така че дерзайте момичета и бъдете такива каквито сте.
цитирай
2. gothic - Не знам
26.11.2009 17:13
за пияна, но пийнала леко и с паднали задръжки....
цитирай
3. venercheto - а да
30.11.2009 03:05
дишаме може ли?

ебати глупостите са повечето от тия "правила"...за ролките на главата и депилатоара може и да е вярно, ама това за навиците и алкохола...познавам достатъчно мъже, които не понясат една жена да не пие поне малко. и да седи и им се кипри като гейша, вместо да бъде каквато е: естествена и свободна.
цитирай
4. pilcho - ...
30.11.2009 10:53
Стига бе, що за скучен мъж ще е този, който би проявил интерес към такъв изкуственяк?! Не че си епилирам нозете демонстративно, но с така наречените "кавалери" си пийвам как' си тряя... и не знам защо, обикновено мъжете ме гледат с отнесен поглед докато се обличам; аз съм тази, която мрази да й присъстват на обличането, къпането и т.н.
Както и да е - исках да кажа "евалла за старанието, ама това са пълни глупости".

P.S. Мноо як аватар!
цитирай
5. madagaguga - и аз съм за, да няма " трябва...
04.12.2009 04:13
и аз съм за, да няма " трябва",иначе шансът някой да те види истински е някъде между фон дьо тен-а и подредения готов сценарий (който е много вероятно да е и една от причините след време всичко да се сгромоляса(както и не рядко става и има изненадано разочаровани) на кой му се разиграва перфектност постоянно ?
цитирай
6. rpatel - Всичко казано в постинга е вярно, ...
11.12.2009 11:03
Всичко казано в постинга е вярно, обаче я да погледнем нещата от другата страна. Т.е. по какво не си падат дамите. Тук, съвсем скромно ще изброя някои неща, които меко казано ме отвръщават у един мъж.
1. Нечистоплътност (какво да си помисля за човек, който не е сменял ризата си от две седмици и направо вони), може и да е със страхотен характер, обаче...
2. Закъснения. Срещата ни е определена за 7, а той се появява в 8 и дори не си прави труда да се извини. Разбриам, на всеки може да се случи, обаче, всички имам телефони, обади се, че ще закъснееш или поне се извини.
3. Свойско държание. Още не сме се запознали както се казва и ти почваш да се държиш с мен като с твоя собственост... ей... лекооо, все пак аз съм личност, а не украса.
4. Пиян мъж. Няма нищо лошо в това един мъж да изпие няколко питиета, но да се знае мярката! Иначе става страшно! Повярвай ми, мечтаната ни първа среща не трябва да савършва с това, че аз ще те кара до вас докато ти едвам се сдържаш да не...си видиш вечерята! Или да крещиш на останалите шофьори.
4. Скръндза. Е, криза е. Ясно е, че не очаквам от теб диаманти, но след като си решил, че ме харесваш поне малко, направи си труда да ми купиш една роза. Не е кой знае какво, нали? Но за мен е важно и значи, че ме цениш!
5. Неприличен език. Такаааа... доста над 18 съм, обаче това не означава, че ще ми е приятно ако насред изискан ресторант започнеш да разказваш мръсни вицове или още по-зле да се държиш просташки.
6. Прекалените хвалби заради бройката. Да, знам, че няма мъж, който да не би искал да се похвали с колко страхотни мадами е бил, обаче моля те, запази теи неща за разговорите с приятели. Не съм щастлива да слушам, че съм незнам коя поред. А да ме сравняваш с бившите си не си и помисляй!
Май не се сещам за друго. Но и това е достатъчно да покажа, къде, поне според мен минава границата между истинския кавалер и простака.
цитирай
7. madagaguga - :)
11.12.2009 13:47
хахахаххаха,ох не е смешно
цитирай
8. ni76 - Всичко казано в постинга е вярно, ...
22.12.2009 17:14
rpatel написа:
Всичко казано в постинга е вярно, обаче я да погледнем нещата от другата страна. Т.е. по какво не си падат дамите. Тук, съвсем скромно ще изброя някои неща, които меко казано ме отвръщават у един мъж.
1. Нечистоплътност (какво да си помисля за човек, който не е сменял ризата си от две седмици и направо вони), може и да е със страхотен характер, обаче...
2. Закъснения. Срещата ни е определена за 7, а той се появява в 8 и дори не си прави труда да се извини. Разбриам, на всеки може да се случи, обаче, всички имам телефони, обади се, че ще закъснееш или поне се извини.
3. Свойско държание. Още не сме се запознали както се казва и ти почваш да се държиш с мен като с твоя собственост... ей... лекооо, все пак аз съм личност, а не украса.
4. Пиян мъж. Няма нищо лошо в това един мъж да изпие няколко питиета, но да се знае мярката! Иначе става страшно! Повярвай ми, мечтаната ни първа среща не трябва да савършва с това, че аз ще те кара до вас докато ти едвам се сдържаш да не...си видиш вечерята! Или да крещиш на останалите шофьори.
4. Скръндза. Е, криза е. Ясно е, че не очаквам от теб диаманти, но след като си решил, че ме харесваш поне малко, направи си труда да ми купиш една роза. Не е кой знае какво, нали? Но за мен е важно и значи, че ме цениш!
5. Неприличен език. Такаааа... доста над 18 съм, обаче това не означава, че ще ми е приятно ако насред изискан ресторант започнеш да разказваш мръсни вицове или още по-зле да се държиш просташки.
6. Прекалените хвалби заради бройката. Да, знам, че няма мъж, който да не би искал да се похвали с колко страхотни мадами е бил, обаче моля те, запази теи неща за разговорите с приятели. Не съм щастлива да слушам, че съм незнам коя поред. А да ме сравняваш с бившите си не си и помисляй!
Май не се сещам за друго. Но и това е достатъчно да покажа, къде, поне според мен минава границата между истинския кавалер и простака.
Това май е по добре казано от това за жените ! Браво много точно е описано !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: beibals
Категория: Новини
Прочетен: 125403
Постинги: 47
Коментари: 87
Гласове: 251
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930